суббота, 28 октября 2017 г.

Модуль 11. 
Даний модуль був корисний тим, що ми визначили способи демонстрації проектів, визначили їх плюси та мінуси. Особливо корисним було визначення, коли саме який метод краще застосувати, яким чином можна зекономити час, якщо в проекті працює велика кількість учнів.
ДЯКУЮ ТРЕНЕРУ ТА УЧАСНИКАМ

ЗА РОЗУМІННЯ ТА ВЗАЄМОДОПОМОГУ!

Картинки по запросу дякую картинки
Модуль 10. 
Цей модуль допоміг мені познайомитися з поняттям фасилітація. Фасалітація - це тема, яка мені найбільш зрозуміла, і найбільше мені подобається, адже вважаю, щоб досягнути успіху потрібно самому розуміти чого ти хочеш і чи це тобі потрібно. Дуже рада, що сучасне суспільство закликає використовувати  фасалітацію на уроках, адже вважаю, що кожен повинен сам працювати творчо та продуктивно не заради інших, а для себе.
                                              Картинки по запросу фасилитация

среда, 25 октября 2017 г.

Модуль 8. У цьому модулі ми дізнаєтеся про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку
 в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.

Ми:
- поділилися прикладами учнівських робіт;
- обговорили ідеї залучення учнів до процесу оцінювання;
- проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання;
- допрацювали плани оцінювання.

вторник, 24 октября 2017 г.

Модуль 7: 
  Я поміркувала як можна використати Інтернет для навчання учнів; створила та оцінила приклад учнівської презентації, учнівської публікації,  блоґу;  внесла зміни до свого плану вивчення теми.


понедельник, 23 октября 2017 г.

Модуль 6. Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: можливість створення віртуальних груп, які  одночасно та спільно  можуть виконувати певні завдання, знаходячись у різних містах або навіть країнах.  Звісно, виникає проблема безпечного поводження та спілкування, тому безперечно потрібно спочатку навчити дітей правил, ознайомити з вимогами щодо спільної роботи, і тільки потім організовувати спільну роботу.

                                            Картинки по запросу безпека в інтернеті

суббота, 21 октября 2017 г.

Модуль 5. Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використовувати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних питань, а саме: вони сприяють розвитку мислення та спонукають до дій, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають їм досліджувати фактичні дані. Сьогодні ми з колегою обговорили  тему мого проекту детальніше, з'явилися нові ідеї .